loading...
جالبستان2
آخرین ارسال های انجمن
عماد بازدید : 59 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۳۹۲

-

http://s4.picofile.com/file/7798939886/sr.jpg

-

شبکه یک سیما: « سریال دودکش » (محمدحسین لطیفی):

شبکه یک که سال گذشته از اعتماد به زوج فلورا سام در مقام کارگردان و مجید اوجی تهیه کننده به نتیجه دلخواه نرسید، سریالی که پیشتر، از روی آنتن رفتن آن در اردیبهشت ماه جاری خبر می رسید را برای ماه رمضان امسال خود کنار گذاشته است… این سریال به نام «دودکش» با کارگردانی محمدحسین لطیفی و حضور تهیه کننده ای ناشناس به نام زینب تقوایی سال گذشته مراحل تولید خود را آغاز کرد و این روزها آخرین مراحل تصویربرداری و تدوین همزمان را سپری می کند. گویا قرار است مهدی فرجی مدیر شبکه یک هفته آینده در دیدار از پشت صحنه این سریال خبر مناسبتی شدن و پخش آن در ایام ماه رمضان را رسانه ای کند.

شبکه دوم سیما: «سریال خروس» (سعید آقاخانی):

پس از شبکه یک، شبکه دو نیز با خیال نسبتاً راحتی به استقبال ماه رمضان خواهد رفت. این شبکه که سال گذشته سریال به شدت سطحی و ضعیف «چمدان» را با حمایت معاونت سیما و در ساعتی نامناسب روی آنتن داشت، طعم تلخ شکست را چشید. با این حال مسؤولان شبکه دو که دست خود را برای امسال نیز خالی می دیدند، تصمیم گرفتند تا سریال «خروس» را به جای عید، برای ماه رمضان کنار بگذارند. همین شد که به سازندگان توصیه شد تا تعداد قسمت های خود را به ۲۶ قسمت برسانند و این سریال را برای ماه رمضان آماده کنند.

سریال کمدی «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی اوایل بهمن سال گذشته کلید خورد و ضبط تصاویر پس از تصویربرداری در لوکیشن هایی چون خیابان بهشتی، رسالت، لویزان، خیابان جشنواره، اتوبان ارتش، بلوار مرزداران و… اواسط فروردین ماه جاری به اتمام رسید. تاکنون بیش از ۶۰ درصد تدوین پروژه نیز انجام شده است.

فیلمنامه سریال را مصطفی کیایی نوشته که تجربه نگارشی سریال های «نقطه سر خط» و «راه در رو» را نیز برای آقاخانی در شبکه سه دارد و خود نیز کارگردانی فیلم های سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی» و «ضد گلوله» را بر عهده داشته است. سازندگان که ابتدا قرار بود این سریال را حداکثر در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای عید بسازند، با تصمیم جدید شبکه در تدوین سریال و تغییر زمان بزنگاه ها و تعلیق های قصه، تلاش دارند در ماه رمضان رقابت را به رقیبان واگذار نکنند. در هر حال این سریال گزینه قطعی شبکه دو برای ماه رمضان خواهد بود.

شبکه سوم سیما: «سریال مادرانه» (جواد افشار):

شبکه سه با «خداحافظ بچه» در ماه رمضان سال گذشته آنتن را به خوبی از آن خود کرد و به عبارت بهتر آبروی تلویزیون را خرید، اما مدیران این شبکه چندان قدرشناس سازندگان سریال مذکور نبودند و به دلیل عدم تسویه حساب با آنان موجب شدند تا نطفه تولید سریال جدید، توسط این گروه بسته نشود. گویا داود هاشمی تهیه کننده «خداحافظ بچه» در صدد بوده تا سریال ماورایی جدیدی با عنوان «احضار» را برای شبکه سه تهیه کند، اما زمانی که می بیند شبکه اقدامی برای تسویه حساب های سریال قبلی او انجام نمی دهد، قید آن را می زند. گویا علیرضا افخمی نیز با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته اش «پنج کیلومتر تا بهشت» قصد داشته تا احضار را جلوی دوربین ببرد که با این وجود او هم منصرف شده و این روزها در تدارک ساخت نخستین فیلم سینمایی اش است.

جالب آنکه مسؤولان شبکه سه به گروه تولید سریال در حال تصویربرداری «پژمان» (سروش صحت) نیز پیشنهاد داده بودند که آن را با افزایش قسمت ها به ۲۵-۲۶ قسمت برسانند تا شرایط لازم برای پخش در ماه رمضان را پیدا کند، اما سازندگان، این مجموعه طنز را در پانزده قسمت آماده کرده بوده اند و تن به این آب بستن ندادند!

در نهایت اما قطعی ترین گزینه شبکه سه برای ماه رمضان امسال، سریال اخیراً کلید خورده «مادرانه» است.

شبکه تهران: «دروازه بهشت» (مهدی صباغ زاده):

شبکه تهران بعد از ناکامی نوروزی با «هفت سین» یدا… صمدی، برای ماه رمضان امسال خود از یکی از کارگردانان کار کشته سینما، مهدی صباغ زاده کمک گرفته است. صباغ زاده از اسفند سال گذشته در سکوت کامل خبری سریال کمدی «دروازه بهشت» را به تهیه کنندگی مسعود ردایی در کرج جلوی دوربین برده است.

اکبر عبدی، مجید مظفری، مریم امیرجلالی، لاله اسکندری، شهره لرستانی، افشین هاشمی، اردشیر کاظمی، گیتی معینی و… بازیگرانی هستند که در «دروازه بهشت» به ایفای نقش می پردازدند. این سریال به قلم عباس نعمتی در ۲۶ قسمت به مقوله ازدواج و تشکیل خانواده در قالب کمدی می پردازد. «پیشنهاد ۵۰ میلیونی»، «خانه خلوت»، «مارال»، «صبحانه ای برای دو نفر»، «خاک و آتش» و… از جمله ساخته های سینمایی این کارگردان محسوب می شوند.

فیلمنامه سریال همزمان در حال نگارش است و تاکنون حدود شش تا هفت قسمت آن نوشته شده و جلوی دوربین رفته است. اکبر عبدی نقش پدر یک خانواده را دارد که با خواستگاری پر ماجرایی از عمه بزرگ خانواده (با بازی امیرجلالی) مواجه می شود و همین اتفاق، راه را برای ماجراهای تازه ای باز می کند. گفته می شود بداهه گویی های اکبر عبدی در این سریال جزو لحظات جذاب آن از کار درآمده است. یادآور می شود اکبر عبدی سال گذشته سریال «بیدار باش» (احمدی کاوری) را روی آنتن شبکه یک داشت و این روزها نیز با فیلم «رسوایی» (مسعود ده نمکی) روی پرده سینماهاست.


منبع:http://www.tafrihbaran.ir

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت جالبستان2 خوش آمدید! من عماد عبدالمحمدی مدیر سایت علمی وتفریحی جالبستان2 هستم.14 سال دارم و الآن به اول دبیرستان می روم.من در شهرستان دلیجان در استان مرکزی زندگی می کنم. امیدوارم که از این سایت نهایت استفاده را ببرید! فقط نظر یاتون نره!!!! ایمیل سایت:jalebestan-2@mihanmail.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا در این سایت عضو شدید؟!!!!!
    نمره ای که به این سایت میدید چند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 5,113
  • کدهای اختصاصی

      Online User
    ....